Pages

Tuesday, 4 April 2017

Прочетени книги м.Март


Хей хей :)

Не мога да повярвам колко бързо се изниза март месец, а мен април и май месец ме чака сесия. Стискайте ми само палци времето да е хубаво, за да мога да излизам да уча навън. Само при мен ли е така? Имам нужда от слънцето, за да съм продуктивна, иначе просто си зяпам през прозореца и нищо не върша, когато е сиво, мрачно и дъждовно.

Днес обаче съм тук, за да ви разкажа за книжните си открития през изминалия месец, които смятам, че бяха доста сполучливи! Вие какво прочетохте през март? Много ще се радвам да ми оставите коментари отдолу.

Sweet tooth, Jeff Lemire - Прочетете

Аз съм огромен фен на комиксите и винаги си търся някой нов да пробвам. "Sweet tooth", за съжаление, не беше от най-сполучливите и подходящи за мен. Историята беше изключително мрачна и депресираща. Разказва за едно апокалиптично бъдеще, където нещо поразява човечеството и всички деца, които се раждат са мутанти - комбинация от човек и някакво животно. Самата концепция е интригуваща, но на мен изпълнението някакси не ми допадна. Харесвам по-позитивни комикси с доста по-контрастни и цветни рисунки.


Дюи, Вики Майрън - Купете

След това прочетох една от най-трогателните истории, които съм чела досега, а именно "Дюи". Тази малка пухкава топка определено успя да ме грабне и да ме накара да я заобичам. Определено има нещо изключително необикновено в характера на това коте и може би е попаднало съвсем на точното място в точното време, за да донесе усмивки на толкова много изстрадали хора. Една чудесна сгряваща душата и връщаща вярата биография за един пухкав приятел, едно малко градче и една прекрасна библиотека.


Аз съм знаменитост, Кейти Бърчъл - Купете

"Аз съм знаменитост" се оказа глътката свеж въздух, от която имах нужда точно в онзи момент. Изключително забавна, саркастична и готина история за едно чудато момиче, чийто баща решава да се ожени не за кой да е, а хипер известна английска актриса. Книжката е пълна с тонове комични ситуации и изцепки, които няма как да не ви усмихнат и засмеят. Идеалното лежерно отпускащо четиво.


Big mushy happy lump, Sarah Andersen - Купете

Както казах, слабото ми място са комикси, а пък когато са толкова забавни и реалистични, то просто няма как да ги подмина. "Big mushy happy lump" е вторият сборник на Sarah Andersen и е просто епичен! Толкова много съм се смяла, на моменти даже със сълзи. Определено не мисля, че мога да ви опиша колко реалистично поставя определени проблеми и кризи. Толкова, че може да се уловите да си казвате - "дааа, това съм точно АЗ"! Препоръчвам с всичките си крайници! Не е за изпускане.


This side of home, Renee Watson - Купете

Последната книга, която прочетох, определено беше черешката на тортата! Отдавна не бях попадала на история и герои, които да заобичам толкова много! Ники и Мая са сестри близначки, които живеят в Портланд, Америка. Кварталът, в който живеят, както и училището, което посещават, са предимно афро-американски. Последните 2-3 години обаче все повече бели хора се местят в квартала, а някои даже започват бизнеси. Мая усеща сякаш културното й наследство започва да се претопява в този нов свят, а тя определено не иска това да се случи. Това е книга за ценността на различните култури и човешки раси. За това колко е важно да пазиш традициите и обичаите си, но в същото време да уважаваш и чуждите. За това, че всички сме равни и никой не е по-равен от друг. Горещо препоръчвам!


Надявам се публикацията да ви е била интересна и някоя от книгите да ви е заинтригувала. Ще се радвам да ми споделите дали ви харесва добавката "За хора, които харесват". Мисля, че така е доста по-ориентиращо за какво става въпрос в дадена книга.

Усмивки и панди,
Криси

3 comments:

  1. Идеята да добавиш "За хора, които харесват" е повече от страхотна. Лично на мен това много ми помогна да си набележа две от книгите, които си прочела ти, а именно "Аз съм знаменитост" и "Дюи".
    Поста е страхотен! Аз успях да прочета "Хари Потър и Огненият бокал", "Хари Потър и Орденът на феникса", поредицата "Адски устройства" и "Къде си, Аляска?". Горещо препоръчвам всички книги, успяха да ме грабнат!
    Пожелавам ти също толкова успешен април, както в книжен, така и в личен план! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много се радвам, че ти харесва <3
      Ехеее, ти също си имал чудесен книжен месец! Аз много се чудя дали да започна поредицата "Адските устройства". Имам я, но все още не съм се наканила да я прочета.
      Успешен и позитивен април и на теб! :)

      Delete
    2. Няма какво да се чудиш, поредицата е страхотна! Ако си чела "Реликвите" и са ти харесали, то непременно ще се влюбиш и в "Адски устройства". Според мен втората книга е малко по-слаба от другите две, но третата я компенсира напълно! Няма да съжаляваш, просто и дай шанс. Лично на мен толкова ми хареса, че не спрях да говоря за нея цяла седмица след като прочетох Принцесата! :D А ако си от по-емоционалните, може и да си поплачеш на финала на историята. Просто нямам думи да опиша всичко в един коментар, но си заслужава да се прочете! :)

      Delete