Pages

Monday, 6 March 2017

I Love Spring Book Tag


Хей хей!

Честно казано, вече нямам и капчица търпение да идва пролетта. Чакам с огромен ентусиазъм природата да се завърне към живот, да цъфнат дръвчетата, да грее малко повечко слънце и всички да са някакси с една идея по-позитивни, по-енергични и по-усмихнати!

По случай скорошното идване на пролетта, исках да направя един таг, с който да я приветствам. Искам да тагна ВСИЧКИ! Чакам отгворите ви <3

1. Каква е пролетта, където живееш ти?

Доста по-хубава, отколкото повечето хора очакват. Грее слънце, вали от време на време и се затопля. 

2. Коя книга очакваш с най-голямо нетърпение тази пролет?

Издателство Егмонт би трябвало да издадат "Нивганощ" на Джей Кристоф тази пролет и определно съм доста развълнувана, защото кой не би бил за епично фентъзи? :)


3. Коя корица ти напомня на пролетта?

Хм, това е интересен въпрос. Книжките на Рейнбоу Роуъл всичките са с едни такива ярки, светли цветове и определено носят пролетния разбуждащ се дух!

4. Къде ще четеш през пролетта?

В момента, в който стане достатъчно топло се закотвям на пейка в Ботаническата градина или в парка до университета ми. Обожавам да чета сред природата, носи ми много спокойствие и комфорт. 

5. Намери корица със слънце на нея.

На Джанди Нелсън "Ще ти дам слънцето" е може би най-очеизваждащият пример, но наистина не се сетих за нищо друго. Някой чел ли я е книгата, защото аз още не съм и се чудя дали да я започвам?

6. Какво обичаш да четеш през пролетта?

Мисля, че тогава съм в настроение най-вече за съвременни романи, защото ги намирам леки и приятни. Фентъзито го чувствам повече като за есента или зимата, а романтичните книги за лятото повече като че ли. При вас как е?

7. Намери корица с много цветове по нея

Отново ще е книга, която не съм чела още, но много искам, защото корицата е просто ВЕЛИКОЛЕПНА! Ако някой от вас я е чел, споделете мнение :)
Усмивки и панди,
Криси

No comments:

Post a Comment