Pages

Friday, 11 November 2016

Friday Reads




 Хей хей :)

Много ми харесва идеята за петъчен пост, в който да споделям какво мисля да чета през почивните дни, когато мога по-спокойно и дълго да се отдам на четене с чаша чай и топло одеяло. Набелязала съм си няколко неща.

Снощи преди лягане започнах една детска книжка, тъй като аз съм си дечко по душа и обожавам да чета такива книги. Чета "Агенция за родители" на Дейвид Бадиел, в която се разказва за Бари, който е изключително недоволен от родителите си и иска да ги смени. Въобще и не очаква, че трябва да внимаваш какво си пожелаваш. Много ми харесва самата концепция за рекламация на родители :D
Тъй като ми се чете нещо фентъзи, но съм и на детска вълна, реших да започна с препрочитането на една поредица, която обожавах като малка, а именно "Хрониките на Спайдъруик" на Холи Блек и Тони ДиТерлизи. Те са 5 книжки, но са толкова кратки, поради което се надявам, че ще успея да ги прочета този месец. Пък и ще видя как ще ги погледна сега с очите на една малко пораснало дете :D
 Имам и една голяма книжна дилема. Не знам дали започна с "Кажи ми три неща" на Джули Бъксбаум или с "The sun is also a star" на Никола Юн. И двете имат такива свежи и готини корици. И на двете сюжетът ми допада, така че се обръщам към вас за съвет. Какво бихте ми препоръчали вие?


Какви са вашите книжни планове за почивните дни?

Усмивки и панди,
Криси

п.п. май ми става традиция да не мога да ви кажа чао без песен, така че ето още едно музикално предложение от мен :)


No comments:

Post a Comment